Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

coat and belt


 Dior' un geçen sene ki Sonbahar-Kış sezonunda defilelerde kaban üstüne kemer modası pek kendini kabul ettirememişti. Sanırım Fashion Week'ler moda ikonlarının üzerinde bu kombinin kabul ettirilebilir olmasını bekledi. Miroslava Duma ve Moda kraliçesi Anna Del Russo'ya kadar bu seneki NewYorkModa haftasında her yerde kemer görmeye başladık. Metalik olanların kullanımını kesinlikle reddediyorum. Geriye sadece zıt renklerin uyumluluğu kalıyor.Büyük kabanların kaba görüntüsünü yumuşatmak için ise fiyonklu, gösterişli, renkli kemerleri tercih edebilirsiniz. 




 #NYFW'de Sokak Modası
renk skalası ile seçtiğiniz rengin üzerine hangi renkte kemer takacagınızı anlamak için tam karşısındaki renklere bakın. Koyu renklerde ise kahve üzerine yeşil-turuncu, Siyah ile beyaz-gri'yi kullanabilirsiniz.

Sevgiler
S.

20 yorum:

kukistik dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
kukistik dedi ki...

utanır insan böyle güzel olunur mu yahu? kabanınla kemerin kukiymiş saçların da muki olmuş

Unknown dedi ki...

Çekimlere bittiğimi söylemem lazım.Işık mekan ve sen süper bir uyum var.Kemer trendine bayılıyorum.Montunla şahane olmuş!

wantthefashion dedi ki...

kukistik: ahahah akşam akşam güldürdün beni fıstık... :D sensin güzel şimdi utandırdın :D


burcu: valla derya çekti hepsi onun suçu :D

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

çekimlerde kabanda da sende şahane!

begum begum huuu dedi ki...

like like ne güzel olmusş fon:)



begumyagci.blogspot.com

designbyD dedi ki...

Güzeli hiç affetmem, çekerimm:)))

Nimo dedi ki...

Ayıp kızım yemin ederim turkiş stil blogları halt etmiş nirvanaya ulaşıyorsun git gide :) Bayıldııım! Kaşı bi yerlerini fazla güzelsin çünkü :)

Lulu's life dedi ki...

bende kis sezonun en keyifli moda detaylarindan biri.. ince , kalin , deri, kurt ya da kase.. neyi kemerlesek cok sevdik ! :)

eylül harikalar diyarında! dedi ki...

sen daha güzel yorumlamışsın bu modayı bence,yakıştırmışsın :)
her monta yakışmıyor bu akım sanki..paylaştığın sokak modasındaki kombinler hoşuma gitmedi mesela benim..
senin kabana bayıldım ama,deri detaylar çok hoş.

Unknown dedi ki...

hello beybim!!! Buldum blogunu:) Dün tarzına bayılmştım, bugün de bloguna:))
takipteyim:)
Bize beklerim:
http://styleglaze.blogspot.com

wantthefashion dedi ki...

alayna: teşekkürler tatlım :)

begüm:güzel fon buldum mu kaçırmam :)

wantthefashion dedi ki...

derya:bende bilirsin ;)

nimo: umarım öyledir :D her yanımı kaşıdım sen böyle deyince bak :D

lulu's life:kesinlikle bu sebe kemere aşık oldum <3

wantthefashion dedi ki...

eylül: evet bazı montlar kaldırmıyor ama iş kemer seçiminde. teşekkürler güzel yorumunuz için (^-^)

coco bolinho:ben zaten izlemedeyim fıstık.. hoşgeldin bloguma :D

Unknown dedi ki...

montunu nerden aldığını öğrenmem mümkün mü acaba ? çok çok yakışmış söylemeden edemiyeceğim :')

wantthefashion dedi ki...

zaradan aldım rabiacım eğer istanbulda ise şu an indirimde stokta mecvutmuş haberin olsun ;)

Unknown dedi ki...

İndirim ne kadar devam ediyor onu biliyor musun acaba :) 1 hafta sonra İzmirde olcam ordan bakmayı umuyorum :) Ayrıca çok teşekkür ederim :)

wantthefashion dedi ki...

rabiacım hiç bi fikrim yok tatlım izmirde stokta kalmadı diye biliyorum ancak. :)

Unknown dedi ki...

Anladım canım teşekkürler :)

Unknown dedi ki...

Sitenizdeki kareler çok güzel, yazılarınız çok detaylı