Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DAİSY



Hoppala yaz mı geldi? yoksa bu kız delirdi mi? Baharın gelmesini arzulatan parçalar mağazada yerini alınca paylaşmadan duramıyorum. Size hava durumlarında bahsedip can sıkmayacağım ama dışarda çekim yapamayacak kadar iç bunaltan yağmur-sis ikilisi şehrin üzerinden gitmiyor.Şikayetçiyim yaz gelsin! Kuş cıvıltıları ,yeşillik, güneş ışıltısı dolsun her yer.Hatta cırcır böceği bile tüm yaz balkonumun önünden eksik olmayabilir. Razıyım! Çok şey mi istiyorum?

Bu arada alışveriş için yeni sezonda neler var, bahara hangi parçaları almalı gibi tüyoları yakında instagramımdan paylaşıcam.. haberiniz olaa muffinler ;)
Sevgiler
S.

5 yorum:

akdeniz dedi ki...

süper outfit
http://zoomlabakalim.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Marka istiyoruz? Çekimler 1V1Y'nin çekimlerine benziyor ama markayı bilemedim...

Adsız dedi ki...

İzmir acayip yağmurlu! Yaz havasını özledim valla ben de yaa :(

o dedi ki...

Blogun çok güzel.Takibime aldım.Seni de benim bloguma beklerim.
Ceren B.
http://satinfan.blogspot.com

Unknown dedi ki...

zara da görmüştüm bu elbiseyi çok yakışmış (:

shelikestravelling.blogspot.com