Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My first interview for Gloss Fashion


8 yorum:

Unknown dedi ki...

tebrik ederim tatlm!!! harikasın:) çok güzel bir yazı olmuş:) severek izliorum seni:) muck!

Unknown dedi ki...

vay vay supersiin. :)

wantthefashion dedi ki...

cocobolinho: teşekkür ederim tatlım (^-^)

merve: (^-^)

Nerwen dedi ki...

eski postlarından birinde resme yeteneğin olduğunu fark etmiştim ama bu kadar ilgili olduğunu bilmiyordum :) daha neler öğrenicez bakalım ^_^ tebrik ediyorummm ayrıca canım

wantthefashion dedi ki...

teşekkür ederim cnm benim ;)

Unknown dedi ki...

Tebrikler! Ne güzel bir röportaj olmuş

wantthefashion dedi ki...

😊Teşekkürler😊

Unknown dedi ki...

wow! tebrikler canım çok güzel bir röportaj olmuş. ^^ o değilde yağlı boyaya ilgin oluğunu ve derecelerin olduğunu hiç bilmiyordum çok hoş bir hobi ben tuval karşısına geçtiğimde genelde boş boş bakıyorum. bence çalışmalarını bizden esirgememelisin ^^