Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

I'M BATGİRL "BOO!"

Kalem deri eteğim üzerinden yıllar geçse de asla vazgeçemeyeceğim parçalarda biridir.Yüksek bel oluşu vücudu sarışı, terletmeyişi, satenimsi hissi ona aşık olmam için başlıca sebeplerden...ve makasın kurbanı olmuş bir çocuk tişörtü,ruhum çocuk yapacak birşey yok...  taranmamış saçlarımın ve peynir kıvamında ki ten rengimi görmezden geliniz çünkü sezon yeni açılıyor. Monokrom renklerle uyum sağlayan en başarılı renk ise limon sarısı ve su yeşili.
Never give up after many years out of the leather skirt. The fact that a high waist, my back blonde, satiny feeling the main reason for me to be in love with this skirt. and a child t-shirt has been my victim by my scissors. my soul always be children ı nothing to do about that topic. and unfortunately, uncombed hair... please ignore it. Monochrome colors that will blend with the most successful; green lime and water.




Leather skirt/Deri Etek:Zara (oldseason)
t-shirt;my handmade
babet/ babette: c&a (inanılmaz rahat ve ucuzlar, kesinlikle tavsiye ederim babette artık vazgeçilmez markalarım arasında :)
Sevgiler,
S.
Best,
S.

14 yorum:

Enise dedi ki...

Bu gördüğüm (İlk) ve göreceğim en güzel Batgirl olmuş. Hiç zorlamadan böylesine güzel olabilmek kıskançlık uyndırmıyor değil

Adsız dedi ki...

en çalışkan blogger ödülü Sedef Özsoy'a gidiyor:) şaka bir yana çok hoş olmuşsun bebeğim:) yaptığın şeyleri zevkle takip etmekteyiz:)

darkolivee dedi ki...

instagramda gördüğümde çok beğenmiştim tatlım
babetzede olan ben c%a ya mutlaka bakıcam, bir türlü aradığımı bulamıyorum

wantthefashion dedi ki...

enise: :) çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için (^_^)

güneş: hiçbişi yapmıyorum ki... :D

darkolivee: bak tatlım bak cidden başarılı babetleri

Nerwen dedi ki...

Kesik üst öyle giyilmez böyle giyilir demişsin resmen, bayıldım :)

wantthefashion dedi ki...

yok öle demek istemedim aslında öle mi olmuş? :D

I am A Love Addict dedi ki...

That top is soo cool

>>>WIN an item of your choice, Oasap GIVEAWAY<<<

Eda G dedi ki...

Çok güzel bir kombin, bayıldım! :)

http://www.le-young.com

Unknown dedi ki...

ayyy ben de çok sevdim!!!
t-shirt .ok güzel olmuş, fıstık gibisin, etek cuk olmuş!!!
bayıldım bebikom:)
muck!

designbyD dedi ki...

Etek ve o tapılası üst süpper olmuş şekerim<3<3
Ayrıca perde arasında fotoğraf çekilme fikri en bayıldığım oldu, söylemeden geçmiyim dedim:))
Mmuah:*

fashionfromsmyrna dedi ki...

ohaa demek istiyorummmm:) instagramda da ölüp bitmiştim zati şmdi daha da yakından gördüm mis gibisim sedefom mis!

wantthefashion dedi ki...

Alinin yaratıcı fikirleri saolsun tüm canon bilgimi ona copy paste yaptım :D

wantthefashion dedi ki...

Gamzecim milyon kere söylemekten bıkmıyacağımı biliosun bende senin aksesuar uyumuna ölüp bitiiom 😍😍😍 :D

Unknown dedi ki...

Fiziğine ne güzel oturmuş o kalem etek ve kesik tshirt aşık oldum kombine resmen :)