Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bumerang Deneyim Günleri ile Bora Kozanoglu Surf Center

Herkese Merhaba :) Yorgun bir haftasonunun ardından nihayet ağrı kesiciler ile toparlanabildim. Cumartesi günü İzmir'in şanslı 10 bloggerı bumerang.net sayesinde bir araya geldi ve Renault Captur ile başlayan yolculuğumuzda varış noktamız Alaçatı'da çok keyifli bir gün geçirdik. Gelin günümüz nasıl geçmiş? Rüzgar sörfü nasıl bir spor? Bu spor için çok mu geç kaldık? konuşalım,tartışalım... Kimbilir belki de benim gibi deniz severler için yeni bir spora öncülük yapmış oluruz...
Öncelikle Renault'un sponsorluğunu yaptığı bu etkinlikte Bora Kozaoğlu Surf Okulunda Bora Bey ve ailesi bizi çok sıcak karşıladı. Tatlı yedik tatlı bir muhabbete dahil olduk. Bora Bey'in Dünya şampiyonu olduğunu biliyorduk da boylu boyunca uzanan bir ödül serisi olduğunu bilmiyorduk. Görünce kısa bir şok geçirdiğimi belirtirken babası Celal Bey "bu daha 5'de 1'i" dedi. :D Bol bol fotoğraf çekilmek bloggerların adetindendir bilirsiniz. Bora bey hepimizi kırmadan çok eğlenceli pozlar verdi. Ardından rüzgar sörfü hakkında temel bilgilerini bize aktardı ve gruplara ayrılıp sahile indik. 


Sörf için boardlarımız 2,5 metre boyundaydı ve onunla ne yapacağımız hakkında en ufak bir fikrimiz yoktu.Başlangıç olarak rüzgarın estiği yönün rüzgarüstü olduğunu boardın bu rüzgara göre dönüşü etkilediğini, vücudun ve kolların daima gergin olması gerektiğini ve dengenin ne kadar önemli olduğunu öğrendik. Herkesin ilk deneyimi olduğu için hem heyecan verici hem de unutulmayacak bir deneyim olacaktı. Bizim grup 3 kişi olduğu için bol muhabbetli ve gayet verimli oldu ayrıca Hasan hocamızın daimi güleryüzlü oluşu, iletişimi ile çok eğlendik. Kesinlikle Bora Kozanoğlu sörf okuluna gidecek olursanız kendisini bulun derim. Evet! bulun ve bırakmayın! Çünkü verdiği pozitif enerji ile board üzerindeki korkunuzu yenmenize gerçekten yardım ediyor ve ben tahtaya 15. çıkışımda dönüş yapmayı ve sürüşü öğrendim diyebilirim. Elbette eğitim 5 aşamadan oluşuyor ve bu dersleri tamamladıktan sonra rüzgar uygun olursa koy arası 2 km'lik mesafeyi gidip gelebiliyorsunuz. 
Yeterince enerji kaybettikten sonra kendimizi kumrulara gömülmüş olarak bulduk. Yemek arasından sonra yarım saat kadar Renault Captur sürüş keyfini yaşadık. Arabanın opsiyonlu oluşu,ses sistemi,akıllı tasarımı her ne kadar güzel olsa da koltukların sürücü alanı dışında fazla yer kaplayışı gözden kaçmadı. Bunun dışında önceden bilmediğim birçok blogger ile tanışıp arkadaş olmak da bu aktivitenin bana getirdiği güzel artılardan biriydi.  O gün kimlerlemiydik? buradan okuyabilirsiniz...




Bu harika etkinlik için bumerang ekibinden Hilal ve Ahmet Bey'e, bize ev sahipliği yapan Bora Kozanoğlu ve ailesine ve Rüzgar sörfünün temelini bana öğreten hocam Hasan Perçin'e çok büyük teşekkürler...
Herkese bol rüzgarlı,bol sporlu, enerji dolu bir gün diliyorum... 
Sevgiler,
S.

4 yorum:

Mimar Anne dedi ki...

Katılım için biz teşekkür ederiz, bizim için de harika bir gündü:)
Yeni etkinliklerde görüşmek üzere...

Sevgiler

Hilal

akdeniz dedi ki...

süpermiş..sörf yapmak isterdim
http://zoomlabakalim.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Bugüne kadar en çok eğlendiğim etkinlikti diyebilirm :) Yazısı umarım bugün yada yarın akşama yazılacak!

fashionfromsmyrna dedi ki...

Ay ne guzelmis:) ben de instagramdan takip ederken cok keyif aldim:)