Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bebak Bacak Fondöteni

 Bakımına düşkün bayanlara merhaba, çoğumuzun bacak bölgelerinde ki batık sebebiyle oluşan cilt bozuklukluklarından şikayetçi olduğunu biliyorum. Bunun yanı sıra hassas ciltlerde çarpmalar sonucu oluşan morarıklıklarda göz zevkini bozunca Bebak bizler için harika bir fondöten üretmiş. Bunun öncesinde yalanım yok parayı bayıp ünlü bir markanın ürününü denemiştim. Çünkü o zamanlarda Bebak bu fondöteni üretmemişti. O çok ünlü marka daha çok sıvı olduğu için bacak bölgemde dağıtırken eşit düzende dağılmadığı ve 20 cm uzaktanda sıksam memnun kalmadığımı paramın boşa gittiğini anlamış bulundum. Hem sinir oldum hemde üstüne yamalı bacakla gezdim. Her neyse Bebak bu ürünü çıkardığında aynı ön yargı ile "aman bu da sıvıdır" diyip almaya yeltenmedim bile. Fakat gecenlerde elime ulaşan kargo ile bu harika fondötene sahip oldum. Hem şişeyi çalkalayıp elinize sıkıp dagıtabiliyorsunuz hemde bacagınıza sıktığınızda yogun bir görüntü olusuyor ki hemen kuruması ile cilde adapte oluyor. Sıvı olmadıgı için yaglı bir şekilde akmıyor. 
Ben beklediğimden katı olduğunu gördüğümde bacağıma bastan sona nemlendirici sürdüm ve biraz emilmesini bekledim. Daha sonra elime sıktıgım fondöteni yuvarlak hareketler ile bacagıma yaydım. 5 dk'ya kalmadan kurudu. Ve pürüzsüz mat bir görünüm meydana geldi. :)
İlk resimde bacağımdaki  hafif morarıklık, altındaki resim bebak medium 2 numara bacak fondöteni sıktıgımdaki yogunluğu ve en alttaki resim ürünü cildime yaydıktan sonra ki hali. Her ne kadar açık tenli çıksam da aslında biraz da bronz bir görünüm geldi diyebilirim.  Pürüzsüz görünüşü ise benden tam not aldı.Farkı gözlerinizle görün işte bacaklarımın pürüzsüz oluşunu Bebak'a borçluyum. Ne yapsalar yarıyor... 
Teşekkürler Bebak Türkiye...
Sevgiler,
S.

Hiç yorum yok: