Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daily Kimono

Yeni bir işe başlamanın heyecanı nasıl atılır? bilmediğini yanlış yapma korkusu nasıl aşılır? babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi? saat sabahın 7'si daha karga bokunu yemedi ve ben kendimi düğüne gider gibi hissediyorum hayırdır işallah. Güneşi içime çeke çeke yudumladığım bol kafeinli kahve bile yatıştırmıyor beni. Üniversiteyi tekrar okuma şansım olsaydı keşke yine aynı bölümü seçermişim diyorum. İşimi çok seviyorum ancak yeni işe adapte olmayı hatırlamak biraz kötü oldu. Bunun yanında zaman bulursam yanlız bırakmadıgım blogum. Keşke ayırabildiğim zaman sabahları 5 -10 dk'dan daha fazla olabilseydi. Allahtan serbest giyinme gibi bir avantajım var da rahatım yerinde ve her sabah iki taşla bir kuş vurabiliyorum. Ay ne dertlenmişim haaanım. Neyse allah başka dert vermesin ahahah. Bugün Cuma her çileyi çekemeye değer. Allah cumartesilerden utandırmasın ahahah herkese şimdiden bol güneşli bol kumlu bol serinlikli bronzlaşacağı haftasonları. Seviyorum sizi, sizde sevseniz beni :D

Top: Zara
Shoes: Limoncompany (boyner)
Bag: Paul's Boutuqie  (same as here)
Necklace: Oasap  (same as here)
Kimono:Oasap  (same as here)
Trousers:Ambar
Best,
S.
Sevgiler,
S.

Dont forgot babes! follow me on instagram;
click

Hiç yorum yok: