Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Revlon Türkiye'de .. Peki hangi ürünleri almalı?

Geçtiğimiz hafta sonu İstanbul'da olduğumu duyan Watsons ekibinden aldığım davet ile soluğu Revlon standlarında aldım. evvet! işte bu! sonunda sonunda...Beklediğimiz 83 yıllık marka Revlon ilk olarak Nişantaşı Watsons Mağazasında yerini aldı.Eh! artık darısı Kiko'nun başına.
Bu buluşmada hem blogger dostlarımla sohbet ettim,hem de yeni ürünleri deneyip,alma fırsatını yakaladım.Hayranı olduğum Emma Stone'nın marka yüzü olduğu Revlon'dan mutlaka edinmeniz gereken ürünler ve benim deneyip sevdiklerim.

1.Revlon Photoready Primer; Biliyorum piyasada çok fazla primer var ancak yine de denemekten memnun kaldığım bir ürün oldu. Fark ettiğim tek avantajı kendi fondöteni ve allığı ile ciltten düşmeyen, solmayan bir görünüm elde ediyorsunuz.fiyat:49 tl

2.Revlon Colorstay 180 Sand Beige ton Sıvı Fondöten; Açıkca konuşmama gerekirse bu zamana kadar asla Dior dışında cildime sıvı fondöten uygulamadım. O yüzden deneme amaçlı bu fondöteni aldım. Sonuç mu? Kesinlikle edinin. Yaşasın artık Dior'a para baymayacağım. fiyat:49 tl

3.Revlon colorbust matte balm rujlar; Ben sadece bir rengini o gün edinebildim. Bulursanız tüm tonlarını alın beybiler. Fiyat: 39 tl

4.Revlon nail enamel no:260; Rengine bayılıpta standdan kapmadan duramadığım oje. Cıvıl cıvıl ,şirin mi şirin tınaklar için. fiyat:9,9 tl

5.Revlon colorstay concealer 03 light medium; Bu tonu yaz geliyor bronzlaşıcaz diye seçtim. Ve yoğunluğundan şakaklarda ki,göz altında ki kalıcılığından memnun kaldığım bir ürün. Yaz için vazgeçilmezim olucak eminim. Fiyat:29 tl


6.Revlon Bronze Glow Allık: Tek ayıla bayıla söyleyebileceğim... yeaaa allıkları çok güzel yeaaa

*Söylemeden geçemeyeceğim Revlon renkli parlatıcı lipsticklerden hiç memnun kalmadık. Cilde sürüldüğünde sıvı sıvı toplanan ve dudakta oturmayan bir ürün.


Ojebeni,benimelim ve Gupse'm ile #revlonmakeupselfie


En sevdiğim vloggerları yakalamışken... itsmeduygu ve sebibebi

Revlon No.933 Chameleon oje  Ojebeni'nin sayfasından


Unutmadan 17 Mart'ta gerçeleşecek ve davetlisi olduğum Watson's Ödül gecesi törenini kaçırmayın bebikler.Oylama için tıktık

Nazik daveti için Şervan bey'e ve Müge Hanım'a ,ayrıca ince düşünceli oldukları ve güler yüzlerini hiç esirgemedikleri için koccaman tişükkürler.
Sevgiler,
S.

Hiç yorum yok: