Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2015 Coachella Selebriti Stilleri

Herkese selamın hellö pamıkşekerler... Bir coachella yazısına daha hoşgeldiniz. Senede bir kere yazınca daha bir kıymetli oluyor, araştırıyor,zar zor stil seçiyor insan.
Yine Kardashian kızlarından gına geldi ,yine Victoria's Secret mankenleri podyumdan fırlamış gibiydi, yine ünlü çiftler medyada boy boy kendini göstermek için ortalıkta yiyişti durdu.Anlayacağınız bana yine iyi malzeme iyi dedikodu çıktı.. Hadi gelin kim ne yapmış azcık kaynatalım.


Kylie mavi saçları ile festivale damgasını vurdu.Ama ben her sosyal medyada Kendall'ı taktığı iğrenç sapka ile gördüğüm için "acaba kızın saçları yandı da peruk mu taktı?" şüphesine düşmedim değil.Diğer fotoğrafta ki vücut çorabına değinmiyorm bile. 
Kendall ise resmen menopozda ki lezbiyenler gibi giyinmiş bu sene. Baktıkça soğudum o şukela kızdan. 

Rihanna festivale kına ile boyadığı kezban saçlarıyla katıldı. Sıcağın alnında ne kadar kürk,battaniye, yorgan varsa giydi. Halen bu kadının "yılın ikonu" ödülü aldığına inanamıyorum. Cartoon karakterleri gibi gezdi durdu tüm festival. Giydiği deri-plastik karışımı botları düşünmek bile istemiyorum. O yüzden Rihanna stilini teğet geçiyorum.

Gelelim Gigi Hadid'e. İsmi nasıl okunuyor? bu kız ne zaman bu kadar popüler oldu? kimin nesi neyin fesi bilmiyorum. Yüzünde de sürekli mutlu bir "nirvanaya ulaştım,kafayı buldum" ifadesi mevcut. Korkutucu. Ama stili çabasız güzel olanlardan, on numara beş yıldız benim favorim bu kim olduğunu bilmediğim kızdı.Durun bakim ahanda modelmiş. aferin annem böle devam.

Divaların divası Beyonce festivale özel jetiyle indi. Sırf onu çok sevdiğim için görgüsüzlüğünden bahsetmek istemiyor hemen ne giymiş paylaşmak istiyorum. Etnik desenleri ile artık festivallerde görmek istemediğimiz kumaştan elbisesini sezonun trendi olmuş püsküllü kahverengi deri yeleği ile tamamlamış biyonscuğumuz. Olmuş mu olmuş ama sıradan mı sıradan. 

Evet burada Victoria's Secret mankenlerinin göbek bağlarının bir kesildiğini, hiçbirinin birbirinden habersiz giyinmediğini anlıyoruz. Alessandro Ambrossio ergen arkadaşlarıyla "bakın yarın bunu giyiyoruz!" muhabbeti yapıp podyumda koleksiyon tanıtır moduna geçmeyi kendimi istemiştir gerçekten merak ediyorum. Bu ne la?! Hadi ben gitsem oturiiiim 3 gün "ne giysem?" diye düşüniyim ama sen Alessandro Ambrossio'sun yaaa....bu ne yapaylık?

Son olarak festivale damgasını vuran bu iğrenç haberden de eksik kalmayın istedim. Ekledim. tıktık. Ya!yaaa.. sen koskoca Madonna gel kendini zirvedeyken böle rezil et. Zavallı Drake emin ol bizde bu anı asla unutamayacağız. Böğk!

İşte bu kadar coachella selebriti dedikodusu yeter yarın street style edasında en iyi coachella stillerini paylaşacağım. Bu posttan ilham almamanız ve zihninizden silmeniz dileğiyle.
Sevgiler,
S.

Hiç yorum yok: